стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: "Страховочна лебідка просто по мірі пересування машини вибирає і натягує страхувальний трос. Іде страхувальний трос кудись вниз, під бампер, думаю за раму чіпляється".

Саме так і відбувається.

Я особливо не звернув увагу, чи є незалежна страхівка - лебідка на машині повинна підтягуватись через опору, незалежну від тієї, через яку йде основний трос, який ту машину тягне. Мені видалось, що є тільки одна опора, яка страхується мотузками. Якщо так, то при її руйнуванні, жодна страхівка не допоможе. Вони кажуть, що машину втримають тормоза і каміння, які вони підкладають.

Бампер був надірваний з лівої сторони ще в пятницю, а з твого фото виглядає, що надірваною є також і права сторона.
Це насправді так?

Ще до пятниці у них навернулась одна лебідка, яка стоїть нижче і зараз вони моляться на цю, запасну і останню. На чиїй же стороні буде Господь Бог?

Так ми поступово із доцільності витягування машини вгору переходимо на технічні нюанси.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ]
    додав(-ла) vasyl 18:36:21 24/09/2007
    "Страховочна лебідка просто по мірі пересування машини вибирає і натягує страхувальний трос. Іде страхувальний трос кудись вниз, під бампер, думаю за раму чіпляється".

    Саме так і відбувається.

    Я особливо не звернув увагу, чи є незалежна страхівка - лебідка на машині повинна підтягуватись через опору, незалежну від тієї, через яку йде основний трос, який ту машину тягне. Мені видалось, що є тільки одна опора, яка страхується мотузками. Якщо так, то при її руйнуванні, жодна страхівка не допоможе. Вони кажуть, що машину втримають тормоза і каміння, які вони підкладають.

    Бампер був надірваний з лівої сторони ще в пятницю, а з твого фото виглядає, що надірваною є також і права сторона.
    Це насправді так?

    Ще до пятниці у них навернулась одна лебідка, яка стоїть нижче і зараз вони моляться на цю, запасну і останню. На чиїй же стороні буде Господь Бог?

    Так ми поступово із доцільності витягування машини вгору переходимо на технічні нюанси.
    • [ Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) IrishHighlander 19:18:14 24/09/2007
      Там дійсно є дві незалежних опори - їх верхні точки метрів на 20 якщо не більше рознесені вгору по схилу. І надіються вони власне не тільки на гальма, ще додатково лебідкою страхують.
      Бампер сфотографований справа - зайшов туди, щоб проти сонця не фотографувати, от фотка в деталях і вийшла. Бамперу з правої сторони.

      Нюанси технічні, як на мене, дуже важливі. Зелик вчора "умний мисль" сказав - ця машина стоїть на туристичній стежці, якою піднімаються люди. Створює потенційну небезпеку. І власне в залежності від надійності страховки та інших технічних нюансів ту команду мали б допустити або не допустити до проведення подібних робіт в цьому місці. Є ж у нас якісь орагнізації, які техніку безпеки контролюють? Якщо порушуються норми техніки безпеки - нафіг с пляжа. Якщо ні, то наразі немає ніяких законних підстав їм перешкодити нема.
      За паперами той схил - не заповідник, дозвіл у них є. Так що все, приїхали.

      А от чого ті землі не в заповіднику - це треба розбиратися. І не з автолюбителами-нивоводами. Ця акція вже відбулась. Якщо хочеться не допускати такого в майбутньому. треба розібратись, якими дірами в законодавстві вони скоритались і добитися, щоб ті діри позакривали.
      • [ Re: Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 19:45:07 24/09/2007
        Значить у них надірвані вже 2 бампери і лебідка, яка закріплена на ньому, скоро не буде відігравати тої ролі страхувальника.
        Щодо туристичної стежки, а точніше Закарпатського Туристичного Шляху (ЗТШ), я їм сказав ще в пятницю. І напевно там би мали жити МНС-ники і оцепити зону підйому від туристів. Але, як завжди, світитись ніхто не хоче і відповідати теж.
        Міка, десь зустрінемось і я тобі розкажу, в якій ми жопі живемо, якщо Зелик тобі всього не розказував.
        На разі зараз в мене в голові твердо стоїть думка, щоб дьорнути звідси і забути про цю територію, яка за 16 років не спромоглася стати державою.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::