стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Барометр сам по собі - тупий. Абсолютне значення тиску не має 100% зв’язку із висотою. Тому його можна підлаштувати або за даними gps, або уручну, вказавши висоту. От виставив у себе зараз висоту Евересту і все ок. Якщо покладаєш цю задачу на дані висоти gps - то так і буде. А у салоні літака підтримується нормальний тиск, тому після калібрування прилад думатиме, шо він не піднімається і не опускається. У тих приладах, шо сам тримав у руках, не бачив можливості відключити барометричний альтиметр. Хіба шо перекалібровувати. Ти не писав, що тебе цікавить режим роботи у літакові. Ясно, шо там умови за тиском не відповідають реальним
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ]
    додав(-ла) Tasic 14:41:25 24/07/2012
    Барометр сам по собі - тупий. Абсолютне значення тиску не має 100% зв’язку із висотою. Тому його можна підлаштувати або за даними gps, або уручну, вказавши висоту. От виставив у себе зараз висоту Евересту і все ок. Якщо покладаєш цю задачу на дані висоти gps - то так і буде. А у салоні літака підтримується нормальний тиск, тому після калібрування прилад думатиме, шо він не піднімається і не опускається. У тих приладах, шо сам тримав у руках, не бачив можливості відключити барометричний альтиметр. Хіба шо перекалібровувати. Ти не писав, що тебе цікавить режим роботи у літакові. Ясно, шо там умови за тиском не відповідають реальним


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::