Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: 2 МОДЕР ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: Не буду цього робити.
пояснюю: впевненний, що більшість користувачів не зможе коректно користуватися будь-яким виділенням, не перетворюючи форум у кольорово-болдово-італічну кляксу.
тому не буде ніяких виділень, графічних смайликів і картинок та аватарів.
----------
матюків (будь-якою мовою) на цьому сайті теж не буде.
----------
2Юрко: не треба пробувати "брати" мене на впертість, навіть маючи репутацію найактивнішого дописувача цього форуму і сайту взагалі.
правила однакові для всіх користувачів цього сайту.
до речі, модератори і я своїм правом не зловживають, контролюючи один одного.
суперечку вважаю закритою, якщо є конструктивні пропозиції - на мейл. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: 2 МОДЕР ]додав(-ла)webmaster15:55:12 16/02/2005 Не буду цього робити.
пояснюю: впевненний, що більшість користувачів не зможе коректно користуватися будь-яким виділенням, не перетворюючи форум у кольорово-болдово-італічну кляксу.
тому не буде ніяких виділень, графічних смайликів і картинок та аватарів.
----------
матюків (будь-якою мовою) на цьому сайті теж не буде.
----------
2Юрко: не треба пробувати "брати" мене на впертість, навіть маючи репутацію найактивнішого дописувача цього форуму і сайту взагалі.
правила однакові для всіх користувачів цього сайту.
до речі, модератори і я своїм правом не зловживають, контролюючи один одного.
суперечку вважаю закритою, якщо є конструктивні пропозиції - на мейл.
[ Re: Re: Re: Re: 2 МОДЕР ]відповів(-ла)jarko17:44:36 16/02/2005 підтримую. навіть дітей у школі вчать: головне - не форма, а зміст. тобто вміст...